قفسه هاي مينيمال آشپزخانه رد پنل

۴۶ بازديد

يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي آشپزخانه قفسه‌ها و كابينت است. انتخاب اشتباه و نامناسب اين بخش از آشپزخانه به راحتي مي‌تواند آشپزخانه‌هاي كوچك را تنگ تر و آشپزخانه‌هاي بزرگ را نامرتب و شلوغ نشان دهد. استفاده از قفسه‌هاي باز به تازگي توجه علاقمندان به دكوراسيون و طراحي داخلي را به خود جلب كرده است. در اين مدل قفسه‌ها نوع چينش وسايل نيز به اندازه انتخاب نوع طرح كلي قفسه‌ اهميت پيدا مي‌كند. 

قفسه هاي مينيمال آشپزخانه يكي از سبك هاي محبوب دكوراسيون آشپزخانه در جهان است. اما چرا؟

امروزه با افزايش جمعيت و كاربري بيشتر خانه‌هاي كوچك مردم به طرح‌هاي ساده و خلوت در دكوراسيون تمايل بيشتري نشان مي‌دهند. حس سادگي و راحتي خاصي كه اين قفسه‌هاي باز به محيط آشپزخانه خانه مي‌دهند از دلايل اصلي محبوبيت اين سبك است. اين روش به ما اجازه‌ي داشتن ظروف اضافه، كه از آن استفاده نمي كنيم را نمي دهد. و در دراز مدت باعث آرام شدن افكار ما ميشود. زيرا با استفاده‌ي درست از اين قفسه ها ما نميتوانيم وسايل زيادي را دور خود جمع كنيم.

آشپزخانه عضوي مهم در هر خانه است. كه اهميت به اين موضوع باعث افزايش روحيه و انرژي مثبت خانم خانه مي شود. آشپزخانه با قفسه هاي باز بسيار مناسب براي زوج ها ها و مجرد ها در خانه هاي كوچك است. معمولا اين قفسه ها با قد افراد ساكن خانه تنظيم شده اند. البته در گذشته هاي نه خيلي دور هم، در مطبخ خانه ها اين قفسه ها وجود داشته اند، كه با گذشت زمان تبديل به كابينت شده اند.

آشپزخانه به سبك روستيك

مزاياي استفاده از قفسه هاي آشپزخانه

باعث حذف وسايل اضافي مي شوند.دسترسي آسان به همه ي وسايل موجود در قفسه باعث به وجود آمدن صميميت بيشتر در محيط مي شود. به روشن و دلباز شدن آشپزخانه كمك مي كند. سريع تميز مي شوند. مي توانيد ظروف خود را در عين استفاده به نمايش هم بگذاريد. قيمت تمام شده اش كم تر از كابينت هاي كلاسيك است. مي توانيد از استيكر كاشي براي جذابيت بيشتر استفاده كنيد.

يكي از ويژگي‎هاي كاربردي اين مدل ‌شلف‌ها، پركردن فضاهاي ناقص دكور آشپزخانه است.

اگر طرفدار استفاده از كابينت در آشپرخانه ي خود هستيد، اين مدل شلف ها بازهم براي شما كابردي خواهد بود. بين كابينت ها و گوشه و كنار اشپزخانه در اكثر خانه ها بخش هاي ناصاف و عجيب و غريبي هستند كه به دلايل مختلفي گوشه هاي كم‌عمق زيادي را به وجود  اورده‌اند. مي‌توانيد با استفاده از اين قفسه ها منطقه هاي بلااستفاده را پوشش دهيد. اين مدل باعث كارآمد شدن كل فضا مي‌شود

علاوه بر كارآمد بودن، به كاربردن همزمان كابينت و شلف باعث زيبايي بيشتر آشپزخانه شما مي‌شود.

استفاده همزمان از كابينت و قفسه‌هاي باز در اشپزخانه

 براي ديدن نمونه هاي استيكر كاشي ردپنل كليك كنيد

استفاده هاي خلاقانه از استيكر كاشي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.